Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Побудова рухомих зображень

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКТА
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
ЗІ

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
ЗІ-32

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА Кафедра ЗІ З В І Т До лабораторної роботи №6 з курсу: «Програмування комп’ютерної графіки» на тему: «Побудова рухомих зображень» Варіант №9 Мета роботи - набути практичних навиків в складанні програм для побудови зображень на екрані комп’ютера за допомогою засобів мови С# та бібліотеки OpenGL. Завдання: Створити на екрані комп’ютера графічне вікно і сформувати в ньому рухоме зображення. Вікно розмістити в верхньому правому куті екрану. Навести межі вікна. Параметри рухомого зображення визначені в таблиці 3. Параметри зображення задані в пікселах. Варіант завдання визначає викладач. Графік і вікно з рухомим зображенням повинні бути присутні на екрані одночасно, причому вікно не має перекривати графік (рис.1). № варіанту Структура зображення Пояснення   9   Замальований восьмикутник котиться по видимому круговому подібному контуру. Зміна центрів обертання в точці А. Діаметр вписаного у восьмикутник кола та відстань між колами становить a. Радіуси кіл становлять R. Кольори восьмикутника і контуру різні. Параметри : a=20, R=80   Текст програми: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Tao.FreeGlut; using Tao.OpenGl; namespace WindowsFormsApplication1 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); OnGl.InitializeContexts(); } private void OnGl_Load(object sender, EventArgs e) { } private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH); Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); Gl.glViewport(0, 0, OnGl.Width, OnGl.Height); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); if ((float)OnGl.Width <= (float)OnGl.Height) { Glu.gluOrtho2D(0.0, 25.0 * (float)OnGl.Height / (float)OnGl.Width, 0.0, 25.0); } else { Glu.gluOrtho2D(0.0, 20.0 * (float)OnGl.Width / (float)OnGl.Height, 0.0, 20.0); } Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT); Gl.glLoadIdentity(); Gl.glColor3f(0.3f, 0.5f, 0.3f); Gl.glBegin(Gl.GL_POINTS); Gl.glEnd(); Gl.glFlush(); OnGl.Invalidate(); Gl.glBegin(Gl.GL_POINTS); Gl.glEnd(); Gl.glEnable(Gl.GL_POINT_SMOOTH); Gl.glPointSize(4); Gl.glBegin(Gl.GL_POINTS); Gl.glVertex2d(5, 5); Gl.glVertex2d(5, 15); Gl.glVertex2d(15, 15); Gl.glVertex2d(15, 5); Gl.glEnd(); Gl.glDisable(Gl.GL_POINT_SMOOTH); } private void button3_Click(object sender, EventArgs e) { Gl.glClear(Gl.GL_COLOR_BUFFER_BIT); Gl.glLoadIdentity(); Gl.glColor3f(0.6f, 0.3f, 0.2f); Gl.glEnable(Gl.GL_LINE_SMOOTH); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_LOOP); Gl.glEnd(); Gl.glFlush(); OnGl.Invalidate(); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_LOOP); Gl.glEnd(); Gl.glEnable(Gl.GL_LINE_STIPPLE); Gl.glLineWidth(3); Gl.glLineStipple(1, 58360); Gl.glBegin(Gl.GL_LINE_LOOP); Gl.glVertex2d(5, 5); Gl.glVertex2d(5, 15); Gl.glVertex2d(5, 15); Gl.glVertex2d(15, 15); Gl.glVertex2d(15, 15); Gl.glVertex2d(15, 5); Gl.glVertex2d(...
Антиботан аватар за замовчуванням

19.12.2016 03:12

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини